Tiada yang tak mungkin bagi Dia,((HATI HATI terhadap penipuan))
siapa tahu dengan adanya komunitas ini
sesuatu pasti dapat diatasi.
Baca informasinya di sini Minta Tolong
..<< = Minta Tolong = >>..

Monday 24 December 2012

Butuh: perlu untuk bayar hutang

Title*: perlu untuk bayar hutang

Catagory: Mintatolong

Description: saya dari malaysia. Saya amat terdesak sekarang ini. saya ingin
pinjam wang buat bayar hutang sekitar rm50,000.00. Sudah puas berusaha,
minta pinjaman bank tidak layak. saya perlukannya secepat mungkin atau saya
dimufliskan. Saya akan bayar kembali dalam tempoh 5 tahun. Mohon kepada yang
punya kemurahan hati dan punya wang.. semoga bertambahlah lagi rezeki anda
yang sudi menolong. Terima kasih.

Name: puan rozi

Phone: 0106301045

Address : selangor, malaysia

Email : idris_ros@yahoo.com

Photo jpg:

Code Butuh:

No comments:

minta tolong atau butuh perlu
atau mau menolong

Tolong dong
Minta Tolong
Tulis aja bebas . . . . . . .
harus sesuai dengan norma dan etika
hati hati terhadap penipuan
ORIGINAL : copy right . Rdelvin creation

Jual Batubara | Jual Cangkang Sawit